slikice... ...

Jasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seka Teathumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Natalijasretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rahelarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAŽORETKINJE...rolleyes
tu smo prvi puta na državnome
u kategoriji twirling grupe i osvojile smo 2.mjestosmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mi u sinju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo o meni:

ime:Nina
prezime:pa...nije važno...
datum rođenja:18.09.1995.
godine:13
znak horoskopa:djevica
mjesto stanovanja:Selnica,Međimurje
naj
učitelj/ica:
Makovec i ......možda...Danijela C.
naj
predmet:
valjda njemački...pošto znam taj jezik
najgori predmet:...zemljopis
škola:mah...jedna ustanova gdje životinje muče ljude...zubo
naj
frend/ice:
Rahela,Ana,Karolina,Lana,
Monika,Luka,Petar...itd. ...sorry ak sam nekog pozabila...
wolim:
-svoju simpatiju(dečka)cerek
-svoju familiy
-životinje
-svoje prijatelje
-kompa
-mrak
-školske odmore
-praznike
-indijske filmovecerek
-cajke
ne wolim:
-bit pospana
-šutit
-kad me netko ne razumije
-bit tužna
bojim se:
-smrti(najviše)no
-samoće
-boli
msn:ninaperas@hotmail.com



::pogled na sat:::

00.00-zabrljat će te
01.01-vidjet češ ga
02.02-puno ih se zanima za tebe
03.03-sanja te
04.04-izaći će te
05.05-poslat će ti sms
06.06-iskorištava te
07.07-spoj
08.08-voli te
09.09-zabavit češ se sa dvojicom
10.10-hodat će te
11.11-voli tvoje oči
12.12-svađa ti se
13.13-priča prijateljima lijepo o tebi
14.14-upoznat češ nekog novog
15.15-povjerit će ti se
16.16-ogovara te
17.17-nedostaješ mu
18.18-sviđaš se nekom drugom
19.19-sviđaš mu se
20.20-imaš konkurenciju
21.21-sviđaš mu se još više
22.22-misli na tebe
23.23-boji ti se prići

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

Dizz By: .•° Malla Miss °•.

OPIS BLOGA...

Ovo je moj drugi blog...pošto s prvim nešto nije bilo u redu...
Uživajte i puuuuno mi KOMMAJTE!!!!
Pozdrav
Raheli,
Ani(the best),Karolini,Nataliji...i svim ostalima koji mi komaju...

Volim vas puuuno...pozzmah


LiNkIcHi...

Blog.hr

Moj prvi blog

RNA

Rahela

Natalija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
mah...jednog dana češ me pitati dali više volim svoj život ili tebe.moj odgovor bit će "život".ti češ se okrenuti i otići,a nečeš znati da si ti moj život!!!

ZAKONI MLADIH!!!


1. Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u suta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI S...
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMAwink

nedjelja, 06.07.2008.

NoVi PoSt...

Ne mogu vam reći kak sam HAPPY!!!!!!!Včera i denes sam bila na kupanju...Idemo prvo o tome kak je bilo včera...thumbup
Natalija,tata,mama,Tea i ja bili smo u Sloveniji na kupanju...u LIPI...sretan
Bilo je
neopisivo........cool.....fora,zakon....thumbupthumbupthumbupsmokin
Skoro pa cijelo vrijeme bila sam z Natalijom na toboganimazubo
Čak i na onome strašnome....plavome....zujoNo,najvažnije od svega ovoga....vidle smo jednog taaaak zgodnog dečka...naughtynaughty
Ja sam ga prva vidla......opis...:duga,smeđa kosa......mmm....dale nemam pojma....uglavnom,jako je zgodan!!!!naughtyNatalija i ja našle smo još nekog klinca koji ga je išo spituvat kak se zove,kolko ima godina....bla,bla,bla....blabla...Saznale smo da ima 15 god. ...headbangbang....i morale smo napamet zapamtit njegov broj moba.....beljI tak....onda dok sam došla dimo smo se dopisivali......makar sam polovicu od toga nej razmila.....jer je Slovenac...namcor
AL......napiso je ka bi mu cura trebala imat 12 il 13 godina naughty
Dogovorili bumo se još ka idemo isti dan na kupanje....wave
Inače.....zove se
ALEN.....a prezime......tajna!zaliven






A danas.....bila sam z Natalijom v Čakovcu.....tata nas je dopelo.....i onda dojšo po nas....thumbup....Ovak.....huh......de da počnem????OVAK....upoznale smo 3 dečka.....Petar naughty,Miha lud i Karlo naughty
Natalija i ja smo se malo zatreskale v ovoga maloga.......Perija......mmmm......odkud su????Mislim da....Belica!!!!DA ,DA.....Belica!!!!!!!Imamo broj moba.....thumbupjooooooooooooooooj,kak sam happy"!!!!!!cerek
ALI.....moj je
ALEN!!!!!


07.07.2008.ponedjeljak wave


IMAM JEDAN JAKO VAŽAN ZADAČIĆ ZA VAS!!!!!!ovdje vam je opis nekoliko dečka i vi na kraju kad to pročitate,morate u komentaru napisat koji je za mene najbolji a koji najgori....ok?idemo...sretan






1.PETAR N.-visok 184 cm,(a ja 159cm),duga kovrčava kosa,ponekad se ponaša ko da je najvažniji,šteo bi bit z menom,nej sam sigurna ak ga očem(nečem ga),ide z menom v razred,živi v Bukovcu...




2.PETAR"plavuša"-upoznala sam ga včera na kupanju,niži od mene,143 cm,plava duga kosa,nezna ako oče bit z menom,živi v Belici,smješno se smije,sviđa mi se....moram priznat...cerekzujo



3.ALEN-nisam ga baš upoznala...,ima 15 godina,Slovenac je,dopisivamo se,napiso je da bi šteo biti z menom,zgodan je(jaaaaaakooo),samo se vidimo dok idem u Sloveniju na kupanje,očem ga naughtycerek




To bi skoro pa bili svi,i sad mi napišite koji mi najbolje a koji najmanje paše....thumbup



| KoMeNTaRi (432) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.